Huomenna ois tarkotus päräyttää ittensä lentokentälle ja kohti tunturia. Onneks alotin hyvissä ajoin pakkaamaan, järjestään käytännönasioita ja laittaan kämppää valmiiks vuokralaista varten, ni nyt on voinu ottaa iha iisisti nää vikat päivät ja nähä frendei jne. Oon oikee huokunu tarmoa ja intoa, ni pesin sitte ikkunat, kävin ostaan uudet ruusukuvioidut verhot joihin virkkasin nätit pitsireunukset, leivoin korvapuusteja ja silitin mun kaikki mukaantulevat vaatteet paitsi et en kyl voinu silittää mun jarrusukkii jotka otin messiin iha vaa siks ku ne parvelle vievät portaat voi olla liukkaat.

Must on kyl tosi kiva lähtee Lappiin. Siel voi harrastaa vaikka mitä! Mä oon jo ilmottautunu perjantai-illan vesijuoksutunneille ja lisäks kelasin perustaa kirjakerhon. Kokoonnutaan aina sunnuntaisin kertoon kirjoista mitä ollaa luettu ja joka viikko ois tarkotus lukee ainaki yks bulgarialaisen kansanperinteen klassikko. Nii ja Retku on luvannu esitellä mut yhelle tosi mukavan oloselle kundille! Se toimii porojen keinosiementäjänä siin iha holleilla ja se odottaa tosirakkautta. Se lähetti mulle sen kuvanki postissa (ihanat viikset!!!) ja huhhuh siis riisuisin heti, siinä jää kyllä kaikki kaljamunat jämäsijoille.

Siis ei jumankavita katkokaa mun sormet ja tukkikaa tää reikäpää nyt heti, pliiiiiiiis!. Tajuuttekste et mul o iha helvetisti hommaa tekemättä ennen lähtöö ja täs mä vaa notkun ja sätkin ku joku puolikuollu lahna lauteilla. Mut hei tattadadaaadadaaaaaaa fanfaareja, tähtisadetta ja puolialastomia miestanssijoita mulle kiitos, kävin tänään koulussa tekeen yhen tentin ja nyt en todellakaa aio ajatella kouluu seuraavaan 3 kuukauteen vaan keskityn vaikka sitte niihin Lapin marjakuusiin ja revantuliin. Eiku revontuliin. Paitsi että en oo käyny tän mun yöharjoittelun eiku TYÖharjoittelun tiimoilta tavoitekeskustelussa ja tavoiteraportinki palautin vast eilen, somasti pari vkoo myöhässä. Fiksuna ja tunnollisena opiskelijana toki otin eilen yhteyttä harjoitteluista vastaavaan opettajaan jolle meilasin öbaut näin:

"Moi tota mä oon lähös ylihuomenna sinne Lappiin, ja unohin tän tavotekeskustelujutun ku mul o ollu vähä hankala elämänvaihe niin oon joutunu keskittyyn muihin asioihin ku kouluun, mikä harmittaa mua tosi paljon. Mut kyl sinne Lappiin posti kulkee ni voiks laittaa ne harjottelusopparit mulle postis allekirjotettuna ja totaaaa nii mehä kyl keskusteltii jo sillo kerran mut voidaan vaik keskustella lisää mun tavotteist puhelimes ok?"

Se ei oo vastannu mitään :(