Voi jeesus. Heräsin tänään verisistä lakanoista ja tais olla taas joku hamsteri käyny paskoon mun suuhun. Mitä helvettiä? Kyynärpäähän sattu ja kiva pikku vekkihän siitä sitten löyty. Hetken pohdiskeltuani muistelin että fiksuna likkana olin huomaavainen yöllä kämppiksiä kohtaan ja en sytyttäny valoja ku menin ylös parvelle nukkuun. Sit rupes palautuun mieleen iso tömähdys johon varmaa heräs koko tunturi, ku pannutin lahjakkaasti sängyn viereen. Varmaa noi seismografitki värähtäny parin richterin verran. Epäilykset kohdistuu matkalaukkuun, syyteharkintaan seki paska.

Duunista löyty kaks krapulaista lorttoo lisää, joista toinen tosin liukeni paikalta melkein heti ku oli niin hiljasta. Itse katsoin parhaaks leikata itelleni veitsellä lisää vekkejä sormeen, nii että tervetuloo vaa syömään, salaatin joukosta löytyy varmaa mun ihonriekaleita. Ei siinä sitte muu auttanu, ku tilata pizzaa duuniin ja ottaa rennosti. Eräs eilisellä reissulla mukana ollut herrasmies tuli moikkaan meit duuniin ja valottamaan yöllisiä kuvioita. Samainen herrasmies on ensin käyny hakeen mut erään sorkkaeläimen mukaan nimetystä baarista tissibaariin jossa Retku ja kumppanit oli, koska Retku on ollu sitä mieltä etten löydä sinne yksin kävellen. Matkaa on n. 200m, mutta onhan se eksymisvaara toki aina olemassa. Tästä hyvästä mun piti ostaa shotteja kiitokseks Retkulle. Kai siinä joku logiikka oli. Toki oon sit viel pumminu kyydin kotiin ja edelleen samainen herrasmies on maksanu myös mun ruuat. Siinä oon sitte nähny parhaaks lirkutella ja heittää läppää jonku poken kaa ja kuulemma sopinu et tuun saunomaan tänään. Minkäköhä näkönen se oli? Onkoha se (ratto)poikaystäväainesta? Voi jeesus. Ton oisin ehkä halunnuki unohtaa.

Haussa lumilautailuopettaja. Mielellää joku hyvännäkönen, semmonen tatuoitu, sänkiparta on iha ookoo, mielummin tummempi ku vaaleempi tai sit ruskettunu blondi surffitukka, sinkku, verbaalisesti lahjakas hullu läpänheittäjä. Anyone?