Joojoo, mä tiiän et jengii kiinnostaa ku kilo paskaa eiku siis ku miljoona kiloo timangei nää mun tunturihöpinät ja siis iha teitä ajatellen kelasin alottaa nää Hämmentäjän talvitarinat taas. Vaik ihan turha mun on kai luulla, et saisin tälläkään kertaa tästä aikaseks mitää sellasta kirjallista mestariteosta josta selviäis jälkeenpäin mimmonen se homma siel tunturissa on ollut. Alati tavoitteellisena tyyppinä aion kuitenkin yrittää suorittaa ees jonkinnäköstä raportointia, et voin sitte hihitellä omille läpilleni vaikka ei varmaa ois paljoo syytä nauraa. Viime vuoden yrityshän oli suhteellisen luokaton.

Lähtölaskenta voidaan kattoo ny virallisesti alkaneeks. Vaikka emmä kyl tiiä kiinnostaako mitkää laskennat ku tavallaa hirvittää koko lähtö. Toisaalta tavallaan taas venaan tääl jo intopissat housuissa siirtymistä tunturiin. Syytän intopissaa seuraavista hankinnoista, kyllähän te tiiätte et pissaa on hirmu vaikee pidätellä:

NAM! Ja jos joku kaataa jotku Jägermeisterit noille jossai after skissä ni se on sitte kyl turpakeikan paikka!!!

Ja tässä mun uus rakas, jonka kaa elän täl hetkel kaukosuhtees ja ootan mun kultaa kotiin. Tosin tää suhde on kyl vähä "complicated" et en tiiä viel tuleeks meistä elämänkumppaneita:

 Luna ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Mää ihan mykistyn ku aattelen meiän tulevia hetkiä yhessä!