Voihan venäjä! Joudun siirtymään jänkhälle autolla. Tai siis auton kyydissä, itsehän en sattuneista syistä aja. Inhoon automatkustusta, siis ainakin tollasia 1000 km:n siirtymiä. Perse puutuu ja pierettää. Pelkään kolareita. Inhoon huoltoasemien nahkeita sämpyöitä ja kusisia vessoja. Tähän ratkasuun kuitenki päädyttiin, koska siinä tuskin lirkuttelut auttaa jos pamautan lentokentälle lähtöselvitykseen mukanani vain 30 kg ylipainoo ja lumilauta johon suhtaudun samalla hysterialla ku joku tuore äiti siihen rumaan kakkapyllymukulaansa. Rahallahan tosta toki selviäis, mutta en nyt satu olemaan (vielä) mikään massipäällikkö, ni turha unelmoida puolen elämän siirtämisestä lentokoneen ruumassa. Okei joo, posti kulkee ja on matkahuollot jne, mutta pääs viime vuonna vähän toi luottamus heikkeneen peräkylien postinkuljetusta kohtaan, kun pienen mut ah-niin-tärkeän kosmetiikkapakettini perille saapuminen kesti melkein kuukauden. Sitte toki herää kysymys, miks helvetis mä muka tarviin mukaan 50 kg tavaraa, kun kyse on vaan 3 kuukauden setistä. Niinpä, kerropa se...

Juna oli myös yks matkustusvaihtoehto, joka kävis mulle ihan hyvin mutta kun toi rakas poikaystäväni nyt on ehdottomasti sitä mieltä, että auto on paras ratkasu ni siihen kai on alistuttava. Kuunnelkoot sitte mun marinaa ja vänkäämistä sen 12 tuntii, puhumattakaan mun ehdottoman loistavista ajo-ohjeista joita toki lauon just niin suurella paatoksella ja asiantuntemuksella ku vaan ajokortiton ämmä niitä voi laukoa. "Siis mä ymmärrän kyl nää jutut aika helvetin hyvin vaik mul ei oo korttii!!!! Oon satavarma et oisin hyvä kuski jos osaisin ajaa nii et vittu kuuntele mua ny!!!"

Ainii, mun ja Lunan lovestory on ohi :( Välimatka muodostu liian suureks esteeks välillemme, joten jouduttiin luopumaan yhteisestä tulevaisuudesta. Nopeena likkana mul toki on jo uus buukkaus, Fling. Se o vähä sähäkämmän olonen tapaus ja tykkää hengailla puistossa.

Melko hottis, eikö vaa? Tää on kyl yks iso läppä et hommaan itelleni jonku helevetin parkkilaudan, vaik mun suurin taito on lähinnä viistää sitä mäkee perseelläni. Noh, kai tolla lankulla pääsee alas muutenki ku jotai fakin reiliä pitkin :D